נושא: כן, יש חיה כזו תאריך: 8/3/2015 10:06:00 PM
מחבר/ת: אילן שפירא
http://www.ofna-im.co.il/PARATROOPER-PRO.html
יש כמה רמות של אבזור. לא תעשה איתן מרתון או משהו אגרסיבי מדי, אבל זה יופי של כלי שלא ממש מתפשר לטובת הקיפול - השלדה לא שבורה באמצע כמו כל החשמליות.
אני מאוד נהנה איתן - נקנו לטובת הרכבת ובינתיים משרתות אותי גם מעבר
|