הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2015 10:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן שפירא עם תוכן  כן, יש חיה כזו
נושא: כן, יש חיה כזו  תאריך: 8/3/2015 10:06:00 PM
מחבר/ת: אילן שפירא

http://www.ofna-im.co.il/PARATROOPER-PRO.html

יש כמה רמות של אבזור.
לא תעשה איתן מרתון או משהו אגרסיבי מדי, אבל זה יופי של כלי שלא ממש מתפשר לטובת הקיפול - השלדה לא שבורה באמצע כמו כל החשמליות.

אני מאוד נהנה איתן - נקנו לטובת הרכבת ובינתיים משרתות אותי גם מעבר


חזרה לפורום