טקסט הודעת פורום
8/22/2015 10:32:00 AM
yony miller
פוקס או rst
נושא:
פוקס או rst
תאריך:
8/22/2015 10:32:00 AM
מחבר/ת:
yony miller
אין כאן בכלל מה להשוות. ( אם היית שואל לגבי רוקשוק , זה סיפור אחר. )
הפוקס הוא המזלג ( ניתן לפתוח אותו גם ל - 120 )
חזרה לפורום