טקסט הודעת פורום
| 4/12/2016 9:58:00 AM |
|
נושא: Kona ב3000₪ תאריך: 4/12/2016 9:58:00 AM
מחבר/ת: Noam Gooz
היי אני פרסמתי כאן באתר אופני kona ב3500₪ אפשר לדבר עוד על המחיר. קישור למודעה- http://www.harim.co.il/yad2/181924/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9A-%D7%9E%D7%9C%D7%90-Coiler-dee-lux.htm
|
חזרה לפורום |
|
|