הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2017 7:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה לא 1:1
נושא: זה לא 1:1 תאריך: 12/1/2017 7:48:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הקוטר הגדול מגהץ, במובן שהוא "מדלג" מעל מהמורות קטנות. אין ספק שזה יתרון.
גם המשקל ההיקפי הגדול יותר מקל על זרימה במהירות קבועה.
אבל הוא לא עוקב טוב יותר אחרי פני השטח, ואפילו עם שיכוך - המאסה הגדולה יותר פוגעת ברגישות שלו.
צמיג ברוחב "3.0 אכן מאפשר עבודה עם לחץ נמוך בהרבה (יש לי כזה על הזוג האגרסיבי), ואז הוא ממש "מחבק" את המהמורות, ומרגיש אפילו רך יותר משיכוך טוב - אבל יש לזה מחיר במהירות הגלגול, וזה ממש ממש מורגש.

כאמור, סותר את ההגדרה של "מהירות וזרימה".

אין שום דבר מושלם. כל מבנה של שלדה, קוטר גלגל, רוחב צמיג, גיאומטריה של מתלה - לכל אחד יתרונות וחסרונות, וההחלטה מתקבלת בהתאם לצרכים וההעדפות של כל רוכב. במעבר בין האופניים האגרסיביים שלי לאופני טרייל - ממש מורגש ההבדל בכוח הדיווש. אבל האגרסיביים צריכים להתמודד עם מהירויות גבוהות בירידות מדורדרות - וזה שווה לי את המחיר.

המפרט שהראית מתאים לזרימה, ובמבנה פשוט נותן נוחות ואחיזה על חשבון מהירות וזריזות.
אם המבנה הפשוט מדבר אליך (מבחינתי גם מבנה מורכב סבבה. אני אוהב להתעסק עם זה...), והמהירות והזריזות פחות חשובות לך - אז לך על זה בכיף.

בכל מקרה, לא מדובר באופניים גרועים משום בחינה. פשוט לא מסתדר לי עם הדרישות שכתבת.


חזרה לפורום