הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2017 12:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שני דברים נפרדים
נושא: שני דברים נפרדים תאריך: 12/31/2017 12:56:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

1. זמינות חלפים.
עד היום ניתן להשיג בקלות טבורי גלגל באיכות גבוהה מאד בסטנדרט 135. טבורים בסטנדרט 142 רבים מגיעים עם סט מתאמים ל135. לא נראה לי שמשהו מזה הולך לאיבוד בשנים הקרובות. דוקא ה148 עלול להיעלם, משום שהוא עדיין לא קיבע את עצמו בתוך השוק הרווי ממילא בסטנדרטים שונים.

2. סחירות האופניים.
זה נושא פחות קרוב ללבי, כי אני נוטה לקנות אופניים שמתאימים לי, ולהחזיק אותם לאורך שנים. שני הזוגות העיקריים שלי נמצאים אצלי כבר מעל 10 שנים, ונותנים בראש.
אתה הולך על אופני נישה, עם גלגלים מאד רחבים, שלא ברור האם יהיו באופנה בעוד שנה, ומידת טבורי הגלגל היא הבעיה שלך?
אני בעד טבור גלגל רחב ככל האפשר לרכיבה אגרסיבית, בודאי ככל שקוטר הגלגל עולה. לא ברור לי למה תעשיית ה"29 לא לקחה את הסטנדרט הקיים כבר שנים 12x150, אלא המציאה לעצמה מידה כמעט-זהה-אבל-לאממש. כנראה מאותה סיבה שהרבה דברים מוזרים קורים בענף - לאלץ אנשים להחליף ציוד.
בכלל, נושא הטבורים הרחבים רלבנטי לרכיבה אגרסיבית. ברכיבת שטח רגועה צירי 9מ"מ עשו עבודה מצויינת הרבה שנים, כולל DH וגם FR. זה לא שאני נגד להגדיל (אני בעד), אבל אין כאן איזו בשורה גדולה או מהפך טכנולוגי...

אני לא חושב שמישהו יכול לענות ברצינות ובאחריות על נושא הסחירות. זה עניין של אופנה יותר מאיזשהו שיקול ענייני או טכני.

על פניו הייתי מעדיף את הרחב יותר, אבל מלכתחילה כנראה שלא הייתי הולך על אופני שיכוך מלא עם צמיגים מאד רחבים. זה מאגד את המגרעות משתי התפיסות, לדעתי.


חזרה לפורום