הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2017 1:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מסכים אתך
נושא: מסכים אתך תאריך: 12/31/2017 1:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

גם אני מעדיף חישוקים רחבים, מאותה סיבה - זה עושה טוב לצמיגים ה"רחבים".
למעשה, החישוקים המקובלים בשטח דומים ברוחבם לחישוקי כביש, ולכן הצמיגים יציבים עליהם פחות. השיקול הוא משקל, אבל בעידן החישוקים גדולי הקוטר זה פחות אופנתי, ולי אישית המשקל לא מפריע.

לגבי "לא ממש צריכים" - אני מסכים, אבל... אני מעדיף שהמגבלה תהיה באופניים, ולא בי. במלים אחרות - כל מה שאני אעז לעשות, האופניים יוכלו בקלות, וגם יותר. כלומר שכל מה שארצה - ההיסוס לעולם לא יהיה בגלל האופניים. הכרתי כאלה שקנו אופניים "על הגבול", וגילו שזה לא עובד.
זו גם הסיבה שאני יכול להרשות לעצמי להחזיק את אותו זוג מעל 10 שנים. כל מה שאני עושה קטן עליהם...

וכנראה שאתה צודק. מה שנקרא trail או רכיבת שבילים הוא כנראה הנישה הגדולה ביותר, והאופניים שאתה מדבר עליהם (לא נכנסתי למפרט אז טעיתי בהבנה של זה קודם) אכן מתאימים למרבית הרוכבים.

ואז נשארת השאלה - עד כמה להתעקש על הסטנדרט החדש, שהוא גם הגיוני לגודל הגלגל לרכיבה אגרסיבית.
אם נניח את עניין הסחירות רגע בצד, הייתי ממליץ למצוא משהו עם טבור "קצת יותר גדול". אם ההפרש במחיר לא גדול מדי (השלדה לא צריכה לעלות יותר, וגם הטבור עצמו לא צריך לעלות הרבה יותר), אז לגמרי עדיף להתעקש. אם מישהו (יצרן, יבואן או סוחר) חושב שזו הצדקה לקחת מחיר יקר בהרבה, אז למצוא מישהו אחר, או לחכות קצת...


חזרה לפורום