הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2018 9:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  liron rb עם תוכן  שלום אודי צריך את עזרתך לאחר שקניתי ממך את הריפלי
נושא: שלום אודי צריך את עזרתך לאחר שקניתי ממך את הריפלי תאריך: 6/19/2018 9:11:00 PM
מחבר/ת: liron rb

הי אודי מה נשמע?
קניתי את הריפלי הירוקות ועכשיו הנבה האחורית של tune עושה בעיות .
אמרת שתוכל לעזור לי שיש לך אחריות.
אני בטלפון 0545670271 לירון , תודה


חזרה לפורום