טקסט הודעת פורום
| 6/19/2018 9:11:00 PM |
|
נושא: שלום אודי צריך את עזרתך לאחר שקניתי ממך את הריפלי תאריך: 6/19/2018 9:11:00 PM
מחבר/ת: liron rb
הי אודי מה נשמע? קניתי את הריפלי הירוקות ועכשיו הנבה האחורית של tune עושה בעיות . אמרת שתוכל לעזור לי שיש לך אחריות. אני בטלפון 0545670271 לירון , תודה
|
חזרה לפורום |
|
|