טקסט הודעת פורום
| 11/26/2002 9:58:00 PM |
|
נושא: למה פרשת תאריך: 11/26/2002 9:58:00 PM
מחבר/ת: ארז אמסלם
למה פרשת אופניים זה ספורט מציוןבמיוחד אופניי הטריל אז נופלים כמים ולומדים אתה מבין? :) אתה רוצה לתקן אופנים צור קשר עם דור:058334589 :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|