הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2002 12:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בולבול אקבולבול עם תוכן  אומרים לנו שיש......
נושא: אומרים לנו שיש...... תאריך: 12/3/2002 12:24:00 AM
מחבר/ת: בולבול אקבולבול

בטוח שכל קבוצת גברים שתצטרפי אליה לרכיבה תקבל אותך יפה ותיתן לך "כבוד". לא בגלל מניעים חרמניים, אלא מתןך שמחה אמיתית לקבל רוכבת (קצת גיוון) ואולי שמץ של ג´נטלמניות "פולנית" (למי שיש קצת מהגנים האלה....אפילו אם הוא ממוצא מזרחי).
ואם למישהו מהם תחלוף מחשבה בראש על תשמיש, הרי זה לא פשע ומראה שהאדם נורמלי לחלוטין. כל עוד הוא לא מטריד אותך (או גרוע מכך) זה בסדר. אם לאף אחד לא הייתה חולפת מחשבה כזו ואת היית קוראת מחשבות, היית אולי צריכה להיות מוטרדת.
ישנן בנות, ישנן בנות....שמתלהבות מישבניהם החטובים של רוכבים לפי הודעותיהן בפורום. לא זכור לי שמישהו נפגע (גם אם ישבנו לא חטוב כדבעי).
בין אם הן סתם צוחקות ובין אם זו אמת לאמיתה, אין לגנות אותן !
חוץ מזה, קבוצת בנות זה אחלה. שיהיה לכן בכיף.
ו-ל-ס-י-כ-ו-ם: בסופו של דבר אני לא יודע מי יותר פמיניסט, את או אני?


חזרה לפורום