נושא: שלום ליאת, אני לא ממש יודע איך להתיחס לדבריך תאריך: 12/3/2002 12:36:00 AM
מחבר/ת: אריאל דקל
אז פשוט אומר את מה שעלה במוחי שקראתי אותם: א. את יכולה יכולה להירגע, אני לא חושב שאת צריכה להרגיש רגשי נחיתות וחו"ח זה שאת רוצה לקפוץ 2 מטר לא עושה אותך גבר [ע"ע אלונה]. ב. הלוואי והיו הרבה יותר רוכבות מאשר יש היום, לפחות כמו רוכבים [את יודעת מה זה לדבר כל היום על XTRחחח:laugh:]. ג. אני בכלל בעד שיוויון מוחלט בין המינים ובאמת כל מה שציינת כנראה נכון ולא הוגן, יותר מכך, הייתי גם ממנה 120 ח"כיות!!! בשיא הרצינות כי אני באמת מאמין שאתן יכולות יותר מאיתנו [ובטח מה120+ הנוכחיים]. ד. את מוזמנת לרכב איתנו בעמק מתי שאת רוצה ואני מבטיח לך שלא תרגישי נחיתות משום סוג שהיא [כי בכנות די נמאס להיות מוקף בטייטסים עם "בליטות" מקדימה :p :laugh: ;) ה. מה דעתך על ד´? ;)
|