הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2002 11:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר גל עם תוכן  אי לוב דה סמל אוף נפאלם אין דה מורנינג
נושא: אי לוב דה סמל אוף נפאלם אין דה מורנינג תאריך: 12/3/2002 11:52:00 AM
מחבר/ת: איתמר גל

אני מציע שתקראי את סיפורי פעם נוספת.
נראה לי שלא הבנת את הרעיון עליהם הם מבוססים.
אם תקראי את הסיפורים שוב אולי תביני שכתבתי תסריטים. תסריטים שבהם כל קורא לוקח את עצמו לנקודת המוצא האישית שלו ומקבל על עצמו את הפירוש המתאים לו. אני מציע לך לא לקבל עלייך את התפקיד של האשה הפגועה.

בגדול מדובר בהם בגבר (אולי דמיוני) ש:
שלא מהסס לראות בעצמו מטורף כי הוא מלא רגשות נחיתות.
מבזבז כסף באופן מטורף - לא מסוגל להתאפק.
לא שולט בדחפיו ומופעל עלידי הורמונים - סליים ובליטות :cool: :o .
מסתכל ללא הרף במראה - חי בעולם דמיוני וחושב שערכו נובע מהמראה שלו או בעצם ממראה השילדה.
עסוק בנושאים טכניים - מנסה להתגבר על אי יכולתו הטכנית בשבילים.
באופן מגוכך ובעצם לא כלכך רוכב - קשקשן ובטלן :| .
מגדל בטן לתפארת גופו הנערץ- לא נראה טוב כמו בפנטזיה שלו.

באופן מצחיק :laugh: הוא מרגיש שאשתו היא הלא מובנת :eek: , הלא מפרגנת, התובענית והמפחידה :mad: .

אם את מרגישה "פגועה" :eek: את מפספסת ועלייך לבחון עמוק עמוק בבטן שלך :p מהיכן מגיעה התחושה.
אם לא אז אני מקווה שנהנית.

סחטיין ליאת גל ר. :o


חזרה לפורום