טקסט הודעת פורום
amit
למה לי זה לא קורא
נושא:
למה לי זה לא קורא
תאריך:
מחבר/ת:
amit
אני לא מבין למה לי זה לא קורא שאני יוצא לרכבות אם החברה לא עוצרים אף פעם לקפה בקושי לסנייק איזה מין טיולים מאפניים אני יוצא רק רוכבים ורוכבים
מחקה להזמנה לטיול מסוג אחר
חזרה לפורום