הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amit עם תוכן  למה לי זה לא קורא
נושא: למה לי זה לא קורא תאריך:
מחבר/ת: amit

אני לא מבין למה לי זה לא קורא שאני יוצא לרכבות אם החברה לא עוצרים אף פעם לקפה בקושי לסנייק איזה מין טיולים מאפניים אני יוצא רק רוכבים ורוכבים
מחקה להזמנה לטיול מסוג אחר


חזרה לפורום