נושא: נועדנו להיות מיעוט איכותי ונדכא... תאריך: 12/5/2002 9:29:00 AM
מחבר/ת: אלונה
:| מה לעשות... P-: בכל מקרה, הכתבה אכן משקפת את המובן מאליו בתרבות אצלנו בארץ... אני כבר הפסקתי להלחם על זכותינו לשיוויון ואני מוצאת שנוכחות שלנו בכל ארוע ובכל הזדמנות לרכיבה - שווה יותר ממלחמה בטחנות רוח!! ואם יותר בנות ישתלבו ביותר ארועים/תחרויות אז זו תהיה הוכחה ניצחת שלא רק הם יכולים - גם אנחנו! וגם - שתחום הרכיבה הוא לא בלעדי לגברים!!!
שתדעי לך ליאת, שהגאווה הגדולה שלי עד היום בתחום היתה להתחרות עם הבנים בדואל סלאלום בבארי - תחרות שנחשבת למעבר ל"גברית" - תחרות שמיועדת לרוכבים-הגברים-השאקלים במיוחד בחבורה...!!! חוץ מזה שנהנתי לי בעצמי מהתחרות וסגנון הרכיבה האהוב עלי... נהנתי במידה שווה להראות להם ולציבור הרחב - שגם נשים יכולות "לכבוש" ולהשתלב גם בתחום הזה! :-) למרבה הפתעתי, המתחרים הזכריים קיבלו את נוכחותי איתם - בצורה די יפה (-בודדים מהם פירגנו וכל השאר - פשוט לא אמרו דבר - שזה הישג יפה בפני עצמו!! :-) שאני התייחסתי אליו כהבעת "סובלנות" אלי ו"קבלה שלי שבשתיקה"... ) !!... אבל... הם היו היחידים!!! -כל השאר - טרחו לא להתייחס למיוחדות ולהישג של אישה רוכבת שהגיעה להתחרות שם והשקיעה מאמצים רבים באימונים לקראת!
|