הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/4/2004 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דפי מור עם תוכן  אבדה משאבה שחורה באיזור הזורע - עמק השלום
נושא: אבדה משאבה שחורה באיזור הזורע - עמק השלום תאריך: 10/4/2004 10:58:00 PM
מחבר/ת: דפי מור

רכבתי את מסלול הזורע של אלי סט.

יצאנו מתחנת הדלק (לא סונול, הדרומית-מזרחית יותר). רכבנו בשביל לצד הכביש צפונה, וקפצנו מעבר לשני שערים בדרך (המשאבה לא אבדה שם...).

המשכנו ברכיבה ביוקנעם, יצאנו דרך רחוב גורן לסימון האדום ולאחר כ-4 ק"מ, במכון המים של עין השופט (המבנה בקמור "בתוך גן עצי פרי ודקלים"), גיליתי שהמשאבה אבדה.

התיאור: משאבה קטנה פשוטה ושחורה.

אשמח לגלות, שמישהו מצא אותה...


חזרה לפורום