הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2002 3:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  alonfo עם תוכן  גם לי יש כאלו
נושא: גם לי יש כאלו תאריך: 12/5/2002 3:11:00 PM
מחבר/ת: alonfo

רכשתי אותן ב-PricePoint
עד כה רכבתי איתן 4-5 רכיבות, ובנתיים הכל בסדר :-).
אני מאוד מרוצה, נוחות וממוגנות.
במידה ומצבן הפיזי ישתנה (חמסה חמסה, מלח מים) אעדכן בהמשך


חזרה לפורום