טקסט הודעת פורום
| 12/5/2002 3:11:00 PM |
|
נושא: גם לי יש כאלו תאריך: 12/5/2002 3:11:00 PM
מחבר/ת: alonfo
רכשתי אותן ב-PricePoint עד כה רכבתי איתן 4-5 רכיבות, ובנתיים הכל בסדר :-). אני מאוד מרוצה, נוחות וממוגנות. במידה ומצבן הפיזי ישתנה (חמסה חמסה, מלח מים) אעדכן בהמשך
|
חזרה לפורום |
|
|