נושא: נגנבו אופני trek תאריך: 12/6/2002 8:20:00 PM
מחבר/ת: gil
ביום שישי ה-6.12.02 נגנבו מהמחסן שלנו אופני trek של הבן שלי וגלגל אחורי מאופני merida של אשתי אנחנו משפחה רוכבת ובלי אופניים המצב עגום מאוד. האופנים של הבן עם גלגלי 26x1,95 במידה ומשהו נתקל באיזור ראשון לציון באופניים דומות ואולי במשהו שמנסה גם להפטר מגלגל אחורי של אופניים אשמח מאוד לשמוע. המוצא הישר יפוצא כמובן. :confused: :dead: :dead:
|