הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2002 8:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  gil עם תוכן  נגנבו אופני trek
נושא: נגנבו אופני trek תאריך: 12/6/2002 8:20:00 PM
מחבר/ת: gil

ביום שישי ה-6.12.02 נגנבו מהמחסן שלנו אופני trek של הבן שלי וגלגל אחורי מאופני merida של אשתי אנחנו משפחה רוכבת
ובלי אופניים המצב עגום מאוד. האופנים של הבן עם גלגלי 26x1,95 במידה ומשהו נתקל באיזור ראשון לציון באופניים דומות ואולי במשהו שמנסה גם להפטר מגלגל אחורי של אופניים אשמח מאוד לשמוע. המוצא הישר יפוצא כמובן. :confused: :dead: :dead:


חזרה לפורום