טקסט הודעת פורום
| 12/8/2002 2:40:00 PM |
|
נושא: כי תאריך: 12/8/2002 2:40:00 PM
מחבר/ת: ר
למה גם בתחביבים שלנו הקטנים ונחמדים שאנחנו כל כך אוהבים צריך להכניס את מה שמטריד אותנו יום יום על כל מיני הפליות. אז אולי לא כאן ולא בחלקת השקט האחרונה שיש לנו :night:
|
חזרה לפורום |
|
|