הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/8/2002 2:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ר עם תוכן  כי
נושא: כי תאריך: 12/8/2002 2:40:00 PM
מחבר/ת: ר

למה גם בתחביבים שלנו הקטנים ונחמדים שאנחנו כל כך אוהבים צריך להכניס את מה שמטריד אותנו יום יום על כל מיני הפליות. אז אולי לא כאן ולא בחלקת השקט האחרונה שיש לנו :night:



חזרה לפורום