טקסט הודעת פורום
12/8/2002 9:50:00 PM
moty shalev
אידלסון - אתונה 2004
נושא:
אידלסון - אתונה 2004
תאריך:
12/8/2002 9:50:00 PM
מחבר/ת:
moty shalev
זה הקמפיין שהאיגוד צריך לאמץ!!!!
אם יש רוכב\ת ואישיות שראויים לזה יותר ממנו שיקום.
חזרה לפורום