טקסט הודעת פורום
| 12/9/2002 2:42:00 PM |
|
נושא: כל הכבוד למשתתפים ומזלטוב לזוכים תאריך: 12/9/2002 2:42:00 PM
מחבר/ת: סופר שניצל
היי איתי אהבתי את הכתבה שלך ובאמת כל הכבוד על ההשקעה (נסעת עד אילת רק כדי לסקר את את האליפות?!!!) (כנראה בגלל זה לא היית בבית כשהתקשרתי)
|
חזרה לפורום |
|
|