טקסט הודעת פורום
12/9/2002 7:13:00 PM
איתי רוזנבלום
למה לא התקשרת לפלאפון?
נושא:
למה לא התקשרת לפלאפון?
תאריך:
12/9/2002 7:13:00 PM
מחבר/ת:
איתי רוזנבלום
כשאתה מתקשר, תתקשר רק לפלאפון. למה אני בקושי בבית.
מתי אתה מגיע לפלמחים? כבר חוזרים להתאמן לאט לאט :cool:
חזרה לפורום