טקסט הודעת פורום
12/10/2002 2:22:00 PM
איתי
כן, יהי זכרה ברוך..... דיי לקטל בכבישים!
נושא:
כן, יהי זכרה ברוך..... דיי לקטל בכבישים!
תאריך:
12/10/2002 2:22:00 PM
מחבר/ת:
איתי
:( :( :(
עד מתי???? :confused: :confused:
:(( :(( :((
חזרה לפורום