הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/10/2002 2:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי עם תוכן  כן, יהי זכרה ברוך..... דיי לקטל בכבישים!
נושא: כן, יהי זכרה ברוך..... דיי לקטל בכבישים! תאריך: 12/10/2002 2:22:00 PM
מחבר/ת: איתי

:( :( :(

עד מתי???? :confused: :confused:

:(( :(( :((


חזרה לפורום