טקסט הודעת פורום
5/31/2002 2:20:00 AM
דן
נכנסתי בלילה כשהינשופים ישנים...
נושא:
נכנסתי בלילה כשהינשופים ישנים...
תאריך:
5/31/2002 2:20:00 AM
מחבר/ת:
דן
ואני רואה משהו חדש. ספר מבקרים :) אז לא יכולתי להתאפק. יש לכם אתר מדהים. אני מקווה שתצליחו.
חזרה לפורום