טקסט הודעת פורום
| 12/14/2002 4:09:00 PM |
|
נושא: סיפור דרך נוראי תאריך: 12/14/2002 4:09:00 PM
מחבר/ת: כץ
היום ניסית את המסלול לפי התיאור ולא הגעתי לכלום!! כנראה שיש יותר מנגל, דאבל, סינגל, דאבל באתר הזה. יש הרבה נקודות ברורות שהיה ניתן לתת כציון דרך. לצערי לא הצלחתי למצוא לםי התיאור הזה כלום!!! :mad:
|
חזרה לפורום |
|
|