נושא: זה תלוי בכמה דברים תאריך: 10/13/2004 3:23:00 PM
מחבר/ת: שלומי אביש
קודם כל זה תלוי איזה אופניים יש לך אם יש לך אופני מדבקה פשוטות אל תצפה שזה ימשיך להיסתובב אחורה ואם לא אז אתה צריך לנקות טוב את השרשת ולשמן אותה וגם את הגלגלי שיניים האוחריים כך זה יעבוד ואם גם זה לא עוזר אז לך לחנות
|