הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2004 3:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי אביש עם תוכן  זה תלוי בכמה דברים
נושא: זה תלוי בכמה דברים תאריך: 10/13/2004 3:23:00 PM
מחבר/ת: שלומי אביש

קודם כל זה תלוי איזה אופניים יש לך אם יש לך אופני מדבקה פשוטות אל תצפה שזה ימשיך להיסתובב אחורה ואם לא אז אתה צריך לנקות טוב את השרשת ולשמן אותה וגם את הגלגלי שיניים האוחריים כך זה יעבוד ואם גם זה לא עוזר אז לך לחנות


חזרה לפורום