טקסט הודעת פורום
12/16/2002 4:15:00 PM
סופר שניצל
מה? יש שתי סובב סדום??
נושא:
מה? יש שתי סובב סדום??
תאריך:
12/16/2002 4:15:00 PM
מחבר/ת:
סופר שניצל
יש אחד רגיל ואחד לילדים? טוב זה אחד הפלוסים כשעוברים מקטגורית "ילדים"לקטגורית "נערים" :(( :confused: :D :p :laugh: :|
חזרה לפורום