הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2004 12:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון עם תוכן  פדלים
נושא: פדלים תאריך: 10/14/2004 12:32:00 PM
מחבר/ת: רון

בגלל בעיות ברכיים ותקציב אני מעוניין להחליף את פדלי ה-SPD שלי.הייתי מעוניין לשמוע חוות דעת על פדלי Eko Sport Power Grip בדגש על נוחות ואמינות (אני לא מקצוען שמחפש ביצועי על).תודה מראש-רון


חזרה לפורום