טקסט הודעת פורום
| 10/14/2004 3:29:00 PM |
|
נושא: דיסקים מכני או הידראולי תאריך: 10/14/2004 3:29:00 PM
מחבר/ת: יובל דרגן
אני קונה אופני פרירייד והציעו לי אופניים עם דיסקים הידראוליים ומכאניים לשניהם יש לי תקציב השאלה היא האם ההידראוליים אמינים כמו במכאניים?
|
חזרה לפורום |
|
|