טקסט הודעת פורום
12/20/2002 5:16:00 PM
גיא
זה לא נורא מסוכן ?
נושא:
זה לא נורא מסוכן ?
תאריך:
12/20/2002 5:16:00 PM
מחבר/ת:
גיא
נירא לי נורא מסוכן ככה לרכב ללא מגנים וללא קסדה.
:D
כמובן בצחוק.
גיא.
חזרה לפורום