טקסט הודעת פורום
| 10/15/2004 1:52:00 AM |
|
נושא: אני רוצה איך?! תאריך: 10/15/2004 1:52:00 AM
מחבר/ת: עופר
אני רוצה לעשות תטיול הזה מ- ערד לאילת על אופניים ואני לא יודע איך אני יוכל לעשות את זה.. אם יש קבוצות או מארגנים או שזה סתם אתה בוחר לעשות אותו עם מי שאתה רוצה אם תוכלו לעזור לי זה ממש יעזור
|
חזרה לפורום |
|
|