הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2004 12:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sur עם תוכן  מערכת exage
נושא: מערכת exage תאריך: 10/16/2004 12:53:00 PM
מחבר/ת: sur

ראשית זו כתבה מעמיקה ומפורטת
שנית בניגוד לפורום אחר שם מפנים ישר לסניף הקרוב כאן מקבלים תשובות ממש !!!
אני משתמש במערכת העברת הילוכים EXAGE 300LX ו300XT
האם זו מערכת נחשבת ?
על הפלטה הגדולה כתוב BIO PACE SG

האם ניתן להשיג חי´ח
תודה



חזרה לפורום