הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2004 4:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shimon Koren עם תוכן  סליחה, אבל
נושא: סליחה, אבל תאריך: 10/17/2004 4:04:00 PM
מחבר/ת: Shimon Koren

אני מתנצל מראש, :(( אבל לדעתי ה BIO PACE היא אחת ההמצאות הגרועות שידע התאשיה ולמזלנו הטכנולוגיה נעלמה כלא היתה :) .
בלי להיכנס להסבר מעמיק "מה זה היה אמור להיות" - מישהוא החליט שפלטות לא עגולות אלא אליפטיות :confused: אמורות להיות יעילות לדיווש! בררררררר, פרררררר - לי זה עשה כאבי ברכיים ולקח זמן עד שמישהוא נבון האיר את עיני למה....


חזרה לפורום