נושא: סליחה, אבל תאריך: 10/17/2004 4:04:00 PM
מחבר/ת: Shimon Koren
אני מתנצל מראש, :(( אבל לדעתי ה BIO PACE היא אחת ההמצאות הגרועות שידע התאשיה ולמזלנו הטכנולוגיה נעלמה כלא היתה :) . בלי להיכנס להסבר מעמיק "מה זה היה אמור להיות" - מישהוא החליט שפלטות לא עגולות אלא אליפטיות :confused: אמורות להיות יעילות לדיווש! בררררררר, פרררררר - לי זה עשה כאבי ברכיים ולקח זמן עד שמישהוא נבון האיר את עיני למה....
|