נושא: המשימה: רכיבה משותפת של כל רוכבי האופניים בחולון. תאריך: 12/30/2002 1:11:00 AM
מחבר/ת: אורנית מסורי
יש לי רעיון. אולי נתארגן רוכבי האופניים בחולון להיפגש פעם בשבוע ביום שישי בשעת צהריים אולי ב- 13:00 או ב- 14:00 ונרכב ביחד בעיר או מסביב לה. הרבה יותר נחמד בשניים מבאחד. מקווה ומצפה להיענות למיזם.
|