הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2002 1:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורנית מסורי עם תוכן  המשימה: רכיבה משותפת של כל רוכבי האופניים בחולון.
נושא: המשימה: רכיבה משותפת של כל רוכבי האופניים בחולון. תאריך: 12/30/2002 1:11:00 AM
מחבר/ת: אורנית מסורי

יש לי רעיון. אולי נתארגן רוכבי האופניים בחולון להיפגש פעם בשבוע ביום שישי בשעת צהריים אולי ב- 13:00 או ב- 14:00 ונרכב ביחד בעיר או מסביב לה.
הרבה יותר נחמד בשניים מבאחד.
מקווה ומצפה להיענות למיזם.



חזרה לפורום