הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2004 9:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק עם תוכן  BIOPACE - לא מועיל, לא מזיק
נושא: BIOPACE - לא מועיל, לא מזיק תאריך: 10/18/2004 9:31:00 PM
מחבר/ת: איציק

יש לי BIOPACE מחוסר ברירה - מה שהיה זמין ביחס העברה סביר ביום שהצלחתי לרסק את הפלטה. אז זה בכלל לא מפריע, אין לי שום בעית ברכיים טפו טפו - אבל גם ערך מוסף אין לזה. התאוריה מתייחסת לסל"ד בינוני (60) ברכיבה ממושכת, ובתור מי שעומד בקריטריון הזה, עד כדי ימים שלמים, לא הבחנתי באפקט מיוחד לטוב או לרע. מה שכן הייתי מעדיף את הפלטה הקודמת שלי מבחינת המספרים - 53/39 נראה לי אופטימלי לפיזור טוב של ההילוכים, בניגוד ל-52/40.


חזרה לפורום