טקסט הודעת פורום
| 6/1/2002 9:14:00 PM |
|
נושא: תשובה לרותם תאריך: 6/1/2002 9:14:00 PM
מחבר/ת: עידו בר-תנא
אין כמו GPS בדיוק לסיטואציה כמו זו של קושי באיתור המסלול - וראה כתבתי בנושא. האיזור מלא מלא סינגלים מסוגים שונים, כך שאני לא מתפלא שלמרות מאמצי לתאור מדויק, פיספסת פה ושם. העיקר שנהנית.
|
חזרה לפורום |
|
|