טקסט הודעת פורום
| 10/18/2004 10:36:00 PM |
|
נושא: כנסו!!!! תאריך: 10/18/2004 10:36:00 PM
מחבר/ת: גל מלכה
יש לי באופניים מצב שאני מכוון את המעביר הקימי ואז שאני בודק הוא לא עולה גלגל השני מהראשון והוא חוזר להיות לא מכוון!!! :confused: הם אתם יכולים לעזור לי תודה רבה גל!!!
|
חזרה לפורום |
|
|