טקסט הודעת פורום
| 10/19/2004 9:43:00 AM |
|
נושא: מתלבט בין M50 לבין ש"מ בינוניות כמו FUJY תאריך: 10/19/2004 9:43:00 AM
מחבר/ת: רפי א
מדובר בדגם 3 discovery של fujY יכול לעזור לי עם ההתלבטות הנ"ל? אני רוכב סופי שבוע + פה ושם. האם היעדר בולם אחורי בראלי לא מהווה בעיה ? צריך לזכור שמדובר בגב בן 45 שנה ...
|
חזרה לפורום |
|
|