הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2004 9:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפי א עם תוכן  מתלבט בין M50 לבין ש"מ בינוניות כמו FUJY
נושא: מתלבט בין M50 לבין ש"מ בינוניות כמו FUJY תאריך: 10/19/2004 9:43:00 AM
מחבר/ת: רפי א

מדובר בדגם 3 discovery של fujY
יכול לעזור לי עם ההתלבטות הנ"ל?
אני רוכב סופי שבוע + פה ושם.
האם היעדר בולם אחורי בראלי לא מהווה בעיה ?
צריך לזכור שמדובר בגב בן 45 שנה ...


חזרה לפורום