טקסט הודעת פורום
1/5/2003 7:27:00 PM
a_itai
למה ביום ו´? אי אפשר ביום ש?!
נושא:
למה ביום ו´? אי אפשר ביום ש?!
תאריך:
1/5/2003 7:27:00 PM
מחבר/ת:
a_itai
חבל...אני לא יכול להרשות לעצמי להפסיד לימודים :confused:
:confused:
חזרה לפורום