נושא: ממש טובבבבבבבבב תאריך: 6/2/2002 3:00:00 PM
מחבר/ת: yaron
כאחד שמבקר בהרבה אתרים ברשת בעולם בעיקר , אני מאוד נהנה לשוטט "בהרים" ,אתר מלא תוכן ומידע פשוט כייף. הייתי מציע להוסיף אפשרות לקח תן(אולי אפילו בתשלום), זה יזמין המון רוכבים ויתן ערך מוסף גם לנו הרוכבים וגם לאתר בהצלחה לטובת כולנו
|