נושא: הייתי שם היום..... תאריך: 1/10/2003 3:46:00 PM
מחבר/ת: עידן פלד
:mad: הייתי שם היום לרכיבת ניסיון,מסלול שבחלקו הראשון ירידה מתונה שאפשר לתת שם בראש חופשי על 9-3 עד שמגיעים לסינגל שרץ על השלוחה ויורד לנחל. בהמשך הרכיבה בתוך וואדי,עד שמגיעים לעליה שמחזירה אותך לנקודת ההתחלה. מסלול שמצריך כושר לב ראה טוב,וקצת שליטה בתחום הטכני כי הסינגל דיי קצר. בהצלחה לכולם,למי שמתחרה.
|