טקסט הודעת פורום
1/14/2003 6:13:00 PM
שגיא
לא רואים
נושא:
לא רואים
תאריך:
1/14/2003 6:13:00 PM
מחבר/ת:
שגיא
מדוע איני יכול לראות את סרטי הטריאל אלא רק שומע קול ואילו וביתר קטעי הוידיאו כן ניתן לצפות? מה עלי לעשות? תודה
חזרה לפורום