טקסט הודעת פורום
1/17/2003 7:20:00 AM
איתי R
יש... בהחלט יש, אל תדאג.
נושא:
יש... בהחלט יש, אל תדאג.
תאריך:
1/17/2003 7:20:00 AM
מחבר/ת:
איתי R
אבל גם אם האיגוד ירצה, אף ספורטאי מלבד לורי ושני אינו יכול להיכנס לאולימפידה למיטב ידיעתי.
חזרה לפורום