הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/17/2003 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Alon F עם תוכן  נשכחו זוג כפפות בחניון של פארק בריטניה
נושא: נשכחו זוג כפפות בחניון של פארק בריטניה תאריך: 1/17/2003 4:24:00 PM
מחבר/ת: Alon F

לצערי שכחתי את זוג הכפפות החדש שלי בחניון של פארק בריטניה, פחות או יותר על השביל רכבים הראשי, בקו הגובה של השירותים.

הכפפות מדגם AXO descend בצבע צהוב (בדיוק כמו בקישור http://pricepoint.com/product563.html)

השארתי אותן שם היום בשעה 12:00, אני מאוד מקווה שמישהו אסף/יאסוף אותן. הן חדשות לגמרי ואין את הדגם הזה בארץ :-(

תודתי נתונה מראש למוצא הישר.






חזרה לפורום