טקסט הודעת פורום
1/18/2003 11:52:00 AM
צחי דגן
נשכח/ אבד גלגל
נושא:
נשכח/ אבד גלגל
תאריך:
1/18/2003 11:52:00 AM
מחבר/ת:
צחי דגן
נשכח אבד גלגל ביום שבת 18.1.03 במגרש החניה במפעל המלט ברמלה
המוצא הישר מתבקש לפנות במייל או לפלאפון 050-765958
תודה מראש
חזרה לפורום