הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2003 11:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי דגן עם תוכן  נשכח/ אבד גלגל
נושא: נשכח/ אבד גלגל  תאריך: 1/18/2003 11:52:00 AM
מחבר/ת: צחי דגן

נשכח אבד גלגל ביום שבת 18.1.03 במגרש החניה במפעל המלט ברמלה
המוצא הישר מתבקש לפנות במייל או לפלאפון 050-765958

תודה מראש


חזרה לפורום