טקסט הודעת פורום
| 6/3/2002 12:02:00 PM |
|
נושא: תודה ותמונות תאריך: 6/3/2002 12:02:00 PM
מחבר/ת: דני ינאי
עידו, תודה על ההובלה במסלול המדליק הזה. למי שמעוניין בעוד תמונות מהמסלול: http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.folder&path=200205312308353078&user=kipa_aduma
|
חזרה לפורום |
|
|