טקסט הודעת פורום
| 1/18/2003 5:48:00 PM |
|
נושא: אז... השאלה המתבקשת היא........ תאריך: 1/18/2003 5:48:00 PM
מחבר/ת: שחר שביט
מורל הפצועים והחילים אכן נסק לגבהים חדשים בזכות תנובה? או שעלינו להמשיך ולהתגעגע לקוטג´? (או לפחות לטעם הנישגב של הסיליקון המוזרק לחלב?
|
חזרה לפורום |
|
|