הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2003 5:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שביט עם תוכן  אז... השאלה המתבקשת היא........
נושא: אז... השאלה המתבקשת היא........ תאריך: 1/18/2003 5:48:00 PM
מחבר/ת: שחר שביט

מורל הפצועים והחילים אכן נסק לגבהים חדשים בזכות תנובה? או שעלינו להמשיך ולהתגעגע לקוטג´? (או לפחות לטעם הנישגב של הסיליקון המוזרק לחלב?


חזרה לפורום