נושא: נגנבו אופני Giant Yukon כחולים בבאר שבע (פרטים...) תאריך: 1/23/2003 8:17:00 PM
מחבר/ת: אורי רימון
בפריצה למרתף הבניין שלי גנבו לי שני זוגות: Giant Yukon כחולים עם בולם קדמי של Manitou (אין עוד אופניים כאלה - במקור הן מגיעות עם בולם RST). היו עם פדלים קליפלס, שודאי הוחלפו לרגילים. הזוג השני הוא KHS כרומולי צהובים עם קרניים כחולות.
כל המוסר מידע שיביא למציאתן יבוא על שכרו.
|