הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2003 8:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי רימון עם תוכן  נגנבו אופני Giant Yukon כחולים בבאר שבע (פרטים...)
נושא: נגנבו אופני Giant Yukon כחולים בבאר שבע (פרטים...) תאריך: 1/23/2003 8:17:00 PM
מחבר/ת: אורי רימון

בפריצה למרתף הבניין שלי גנבו לי שני זוגות: Giant Yukon כחולים עם בולם קדמי של Manitou (אין עוד אופניים כאלה - במקור הן מגיעות עם בולם RST). היו עם פדלים קליפלס, שודאי הוחלפו לרגילים.
הזוג השני הוא KHS כרומולי צהובים עם קרניים כחולות.

כל המוסר מידע שיביא למציאתן יבוא על שכרו.


חזרה לפורום