הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2004 9:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאיר ב. עם תוכן  נסיעה בחולות
נושא: נסיעה בחולות תאריך: 10/30/2004 9:41:00 PM
מחבר/ת: מאיר ב.

טיולים ארוכים במדבר ? מנסיון קצר מאוד של נסיעה בשטח נראה לי בלתי אפשרי לזוז מטר בחולות שהתמונות צולמו בהם במיוחד עם ג´ריקנים כאילו...
אני טועה ?


חזרה לפורום