טקסט הודעת פורום
| 10/30/2004 9:41:00 PM |
|
נושא: נסיעה בחולות תאריך: 10/30/2004 9:41:00 PM
מחבר/ת: מאיר ב.
טיולים ארוכים במדבר ? מנסיון קצר מאוד של נסיעה בשטח נראה לי בלתי אפשרי לזוז מטר בחולות שהתמונות צולמו בהם במיוחד עם ג´ריקנים כאילו... אני טועה ?
|
חזרה לפורום |
|
|