טקסט הודעת פורום
| 2/9/2003 4:39:00 PM |
|
נושא: ימית היקר/ה! אילן לא יקבל את הודעתך מכאן תאריך: 2/9/2003 4:39:00 PM
מחבר/ת: אלונה
תצטרך/כי לשלוח לו מייל ישיר... ;) ושיהיה בהצלחה עם ה"שידך"! ואם יצליח ותהיה חתונה... אל תשכח/י לשלוח הזמנה אחת גם אלי! בכל זאת... יש לי "קצת" יד בעניין... :rolleyes: :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|