טקסט הודעת פורום
| 11/2/2004 10:11:00 PM |
|
נושא: אופני TREK 4300 תאריך: 11/2/2004 10:11:00 PM
מחבר/ת: אריה
קבלתי הצעה לרכוש את האופניים הנ"ל מיד שניה במחיר של 800 שקל + האופניים שלי מדגם אפולו. אני שוקל 100 ק"ג. האם ההצעה מתאימה למחיר? והאם האופניים יתאימו למשקלי? ;)
|
חזרה לפורום |
|
|