טקסט הודעת פורום
2/12/2003 12:16:00 AM
elad פ
נשמע מצויין 0 רק מה, אם יומיים
נושא:
נשמע מצויין 0 רק מה, אם יומיים
תאריך:
2/12/2003 12:16:00 AM
מחבר/ת:
elad פ
אז לשקול יציאה ממצפה רמון
וחנייה בעזוז
תבלו
חזרה לפורום